۲۸ مهر ۱۴۰۳، ۹:۳۲

با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی:

بیش از ۲۵ هزار آزمون کلرسنجی در رامیان صورت گرفت

بیش از ۲۵ هزار آزمون کلرسنجی در رامیان صورت گرفت

گرگان-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از انجام بیش از ۲۵هزار مورد آزمون کلرسنجی آب با هدف تامین آب شرب سالم و بهداشتی برای مشترکین از ابتدای سالجاری تاکنون در شهرستان رامیان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رحیمی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۲۵ هزار مورد آزمون کلر سنجی آب با هدف تأمین آب شرب سالم و بهداشتی برای مشترکین در شهرستان رامیان انجام شد.

وی افزود: در این مدت علاوه بر آزمون کلر سنجی عملیات شستشوی شبکه و خط انتقال آب شرب به طول ۱۱۰ کیلومتر با هدف بهبود وضعیت کیفی آب انجام گردیده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: اجرای هزار و ۲۰۰ متر اصلاح خط انتقال و شبکه آب، اجرای دو هزار و ۱۱۰ متر توسعه شبکه و خط انتقال آب شرب، نصب ۳۰۲ فقره انشعاب جدید و بازرسی چشمی شبکه و خط انتقال آب به طول ۴۸۵ کیلومتر از دیگر اقدامات صورت گرفته در این مدت بوده است.

رحیمی اظهار کرد: تعویض ۶۱ مورد کنتور خراب مشترکین، جابه جایی، رفع نشتی و رفع گیر ۱۳۰ فقره کنتور آب، اصلاح و استاندارد سازی ۳۷۰ رشته انشعاب، اجرای عملیات بهسازی ۶ حلقه چاه آب شرب، رفع حوادث و اتفاقات انشعابات و شبکه به تعداد ۸۷۰ مورد در راستای جلوگیری از هدر رفت آب را از دیگر فعالیت‌های این امور از ابتدای سال جاری تاکنون عنوان کرد.

کد خبر 6261219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha